onsdag 29 augusti 2012

YP

 
 
Jag har hittat ett superbra ställe i Turkiet där jag numer handlar mitt garn =)
 
Här är adressen : www.yarn-paradise.com
 
Finns hur mycket som helst och priserna är suveräna !!!!
 
Just nu är det toffeltillverkning som pågår hemma på Gamla Vägen...
 
Några tofflor som blivit gjorda:
 
 
 

Måste bara visa min kofta som jag virkade i våras !!!! Det börjar bli läge att plocka fram den nu =)




Idag blir det full rulle, vi ska in till BUP med sonen som inte mår så bra.... fy fasen för alla sjukdomar och diagnoser som stackarn måste ha =(

Efter det ska jag köpa takfärg så äntligen kan hallrenoveringen ta fart på riktigt !!!!

Det blåser och är höstlikt ute, men jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt , nu kan man tända ljus och bara mysa .... och denna hösten SKA jag bli klar med mina projekt !!!

Bilder kommer

Kram Titti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar