söndag 10 mars 2013

En låååång paus

Nu har jag haft en lång bloggpaus..men det har hänt saker i vårt liv ändå..... Äldsta dottern pluggar på och går ur nian i vår :) jag är jättestolt över henne <3
Äldste sonen som har sina diagnoser ADHD och diabetes typ 1 har nyligen fått ytterligare en diagnos .....han har även autism.....vissa ska drabbas av allt!!!! Men han kämpar på och jag är så otroligt stolt över honom , men jag skulle ljuga om jag säger att det inte är jobbigt ibland..
Yngste sonen lever för sin hockey, och det ger utdelning....men han har jobbat sig till det...alla timmar i ishallen ger resultat :)
Ja, jag är stolt över honom med :D

Lillskruttan är....lillskruttan ;-) och är precis så där underbar,jobbig,älskvärd, trotsig mm som en blivande 5 åring ska vara ;-)
Älskar er alla så otroligt mycket <3<3<3<3

Nu ska jag försöka ta tag i bloggandet.....igen...
Kram Titti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar